Break Ups Abroad ini akan membuat anda berfikir dua kali sebelum membuat tempahan romantis

Isi kandungan:

Video: Big Stan (Full HD BluRay) FULL Movie || Rob Schneider, David Carradine, Jennifer Morrison 2024, Julai

Anonim

Bagi mereka yang meluangkan masa selama seminggu, percutian pasangan dapat memantapkan ikatan, meningkatkan kehidupan seks dan membawa kepada hubungan yang berkekalan. Atau ia boleh membawa kepada pemecahan yang cepat dan kejam sebelum anda mempunyai peluang untuk mencuba tugas bebas asing.

Pergi jauh dengan pasangan anda boleh membuat atau memecahkan hubungan. Bagi kebanyakan orang, ini kali pertama menghabiskan setiap minit dengan rakan kongsi anda - dari bufet semasa sarapan pagi dan bermalam di kerusi berjemur, untuk menjelajahi pantai untuk makan malam sambil disumbangkan oleh restoran yang sangat berminat.

Tetapi kadang-kadang ia tidak pergi ke rancangan. Sama ada dua minggu berlalu di Alicante yang berakhir dengan bencana atau perjalanan pasangan ke Asia Tenggara yang berakhir ketika pelarian melarikan diri dengan seorang surfer Bali, kita semua mengenali seseorang yang telah merasakan hati mereka di luar negeri. Di sini kawan-kawan dan keluarga Perjalanan Budaya menceritakan kisah mereka.

Hati hati di jalan XX © Alex Mellon

Masalah di Thailand

"Saya telah melihat gadis ini untuk masa yang singkat di London, ketika dia berpindah ke Bangkok untuk masa universiti. Sebelum dia meninggalkan dia menyebut bahawa saya harus datang melawat dan, jika saya suka, pertimbangkan untuk bergerak menyeberang seketika apabila istilahnya telah naik.

Dalam masa beberapa hari untuk menempah tiket saya, semuanya mula menjadi agak pelik dan tegang menerusi panggilan telefon larut malam yang malar.

Oleh kerana saya telah membeli tiket, saya komited untuk keluar dan membuatnya berfungsi, sama ada dalam hubungan romantik atau sebagai rakan.

Hari yang saya datang sangat saraf-wracking, tetapi saya fikir ia tidak akan menjadi seperti yang buruk seperti yang saya membuat di kepala saya.

Kami berjumpa di lapangan terbang, dan selepas menjatuhkan beg saya di apartmennya keluar minum. Sayangnya, kami pergi ke Khaosan Road - hari moden Sodom atau Gomorrah - dan pastinya bukan tempat yang sesuai untuk mengejar dan membersihkan udara.

Kami berakhir di bar dengan kawan-kawannya dari universiti. Untuk mendapatkan kebimbangan dan kegagahan, saya minum sebelas wiski. Selepas beberapa ketika, ketegangan itu terlalu banyak, jadi saya keluar untuk mendapatkan udara. Apabila saya kembali, saya disambut dengan melihat dia mencium teman lelakinya yang baru.

Kami kembali ke flatnya, di mana satu hujah yang berterusan yang berterusan sepanjang malam, selain dari saat-saat ringkas senyap yang diselingi oleh saya memuntahkan timbunan wiski yang saya makan sebelumnya.

Pada waktu pagi dia memberitahu saya bahawa saya tidak boleh tinggal di apartmennya lagi, dan segera menendang saya ke jalan. Ini adalah hari pertama perjalanan romantik tiga minggu saya ke Thailand. " A, London

Hati pecah seperti baguette yang baru dibakar © Alex Mellon

Pissed off di Paris

"Saya telah melihat gadis ini selama beberapa bulan dan memutuskan untuk mengejutkannya dengan perjalanan hujung minggu yang panjang ke Paris, romantis yang saya tahu. Di dalam fikiran saya, saya menggambarkan kami menghirup kopi oleh Louvre, mencuri ciuman di bawah Menara Eiffel dan berjalan lengan di Champs-Élysées. Ia akan menjadi peluang bagi kami untuk melepaskan diri dari kesungguhan kerja dan melepaskan diri.

Saya telah menyediakan segala-galanya ke dalam tee, tetapi seperti kata pepatah, kehidupan tidak selalu berfungsi seperti yang anda merancang. Ketika kami tiba di hotel, berhampiran stesen Gare Du Nord, ia tidak melihat apa-apa seperti iklan dan kami menghabiskan berjam-jam mencari satu lagi sebelum mengundurkan diri kepada nasib kami dan menumpuk ke dalam bilik yang kotor dan kotor. Idea kad pos saya Champs-Élysées telah hancur apabila kami disengat oleh harga gila, yang, pada anggaran, meninggalkan kami dengan sedikit kiri untuk dibelanjakan.

Beberapa hari yang panjang berhampiran memecahkan dan berkongsi katil dengan beberapa kesan buruk yang meragukan, mula memberi tekanan kepada hubungan muda kita. Lelah dan jelas bersemangat untuk pulang ke rumah, kami berhujah sentiasa semasa percutian. Kuku terakhir di keranda hampir hilang penerbangan pulang yang mengakibatkan koronari kecil dan meninggalkan kami memerlukan percutian dari percutian kami.

Bekas saya, yang, ternyata, adalah seorang yang beriman besar dalam astrologi dan tarot, mengambil perjalanan yang buruk sebagai tanda perkara yang akan datang. Kami tidak bercakap selama beberapa hari selepas pulang ke rumah dan telah berpecah dalam masa seminggu. Saya masih menyalahkan Paris tetapi mungkin ia tidak dimaksudkan. " A, Manchester